BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

sestdiena, 2010. gada 13. novembris

Vienkārši par neko.

Jauns blogs, jauns stāsts? Nē, tas pats vecais, tikai šoreiz viss skaisti sakārtots, bez kļūdām un ar lielāku pozitīvisma garšu!
6diena, kaut gan domājot no citas puses, 5diena - 13. novembris. Es neizjutu to, ka būtu 13. datums, gluži vienalga! Trīs stundas skolā un vēlāk kinītis. Filma - Bermontiāda. Atzīšos - tur nekas īpašs nebija. Nu, varbūt ja būtu kārtīgāk iedziļinājusies tajā visā, es saskatītu arī ko interesantu, bet jau pats filmas sākums mani nepiesaistīja, tāpēc arī tālākam filmas laikam īpašu uzmanību nepievērsu. Uznāca melnie! :D Ne jau sliktā nozīmē, protams. Vienkārši .. aizgāja ciet? Jā, aizgāja ciet. ;D 
Pēc kinīša uz māju. Trakais make-up`s un viss pārējais .. ;D
Un vispār, man prieks, ka esmu ieguvusi labu draugu [?]. Viņa tiešām ir jauka. Kaut gan kādreiz man viņa likās iedomīga un tāda .. izrādās, ka dažreiz priekšstats par cilvēku nav jāuztver nopietni. Mums vienkārši izliekas, tā nemaz nav .. 
Tas viss šodienai un jaunajam blogam.


Xoxo, mincis! :)

0 komplimenti: