BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

trešdiena, 2010. gada 24. novembris

astotā diena.

Labrīt. Es atkal esmu mājās, nekur neesmu aizgājusi. Jāā, vēljoprojām esmu slima, katru rītu, kad pamostos, atklājas vēl kāda jauna kaite, bet es tikai dzeru antibiotikas n stuff. Gan jau būs ok, tā vismaz es ceru.
Tik jauki neko nedarīt!
Klausos Billy Talent, ēdu omītes ceptos biezpiena plācenīšus un ar vienu aci skatos ''Precējies. Ir bērni.'' - es to seriālu mīlu, lai cik brīžiem tizls viņš būtu. :D
Es nespēju ieēst neko skābu vai asu. Es nevaru iedzert apelsīnu sulu, nevaru ieēst tomātus, mandarīnu vai jel ko citu. Tāā kož! Brīžiem liekas, ka vajag pārtikt tikai no putriņām, kaut gan tām arī nav ne vainas! ;D Bet ne jau viss pārtikā ir ass un skābs. :)
lalalala ..

xoxo, Mincis.

0 komplimenti: