BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

svētdiena, 2010. gada 14. novembris

Nav nemaz tik slikti kā likās.

Nesekmīga atzīme - dusmojas vecāki - pasliktinās attiecības. Kāpēc visās mācībās mēs nevaram būt vienādi gudri? Kretinē, smagi kretinē. 
Betbet, vienmēr atrodas kāds, kas liks pasmaidīt, jā. :) Paldies! Es no visas sirds centīšos darīt to labāko, lai semestra beigās nav jākaunās par kādu nesekmīgo priekšmetu. Kaut arī man nav laika, centīšos izrauties uz konsultācijām, jo mani tālākie mērķi ir prasīgi, tie prasa labas, SEKMĪGAS atzīmes. Psc, esmu iegrimusi tajā visā, ka pat blogā ne par ko citu nerunāju .. ;/ :D


Es gribu, lai šīs trīs dienas paiet ātri, jo tad būs četras brīvas, tik awesome. Jūtu, ka viņas būs labas! 
Gribu sēdēt vannā kādas divas stundas, klusumā, būtu āsam ar svecītēm. Bet nu, protams, ka manā mājā tas nav iespējams. Man vanna jāaiznes uz pagrabu, lai man būtu klusums. ;D


MIRSTI SKOLA.


man šovakar nav nekā interesanta. jā. attā.


Xoxo, Mincis.

0 komplimenti: