BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

otrdiena, 2011. gada 15. februāris

Man lūdzu šādu aukstumu vēl turpmāko nedēļu .. !

Sveiki. Neesmu rakstījusi šeit tiktik sen! Bet tā kā šodien paņēmu brīvdienu + pašreiz nav ko darīt, izdomāju, ka uzdrukāšu jaunu ierakstu aizmirstajā blogā. :)
Pat ja šodien būtu aizbraukusi uz skolu, būtu uzreiz braukusi mājās, jo no klases neviens nav bijis. Pamodos, paskatījos, ka ārā ir -29 grādi, aizgāju pie mammas, tā uzreiz teica, ka jāpaliek mājās, taču tētis vēl kaut ko tur murmināja, ka nedrīkst kavēt skolu un blabla. ;D Bet who cares, aizgāju uz istabu gulēt tālāk. 
Pēdējās dienās notiek kaut kas dīvains, liekas, ka kaut kas ir pazaudēts, bet tajā pašā laikā kaut kas atgūts. Liekas, ka kādam vairs neesi vajadzīgs, ka viss tagad ir savādāk, ka vairs nevajag ik vakara labu nakti un ik rīta labrīt .. mhm, neko nesaprotat, bet man pašreiz ir tāda sajūta, ehh.
Laikam tā ir, ka visur nevar veikties. Ja tev veicas kaut kur citur, neveiksies tajā lietā, kur līdz šim bija veicies. Kaut gan, man nekur pēdējā laikā neveicas. Labi, mācības, bet nu jā ..


Vakar ap pusnakti saņēmu sms, par kuru, diemžēl, man smaids sejā neparādījās. Man nepatīk, ja cilvēki vārdus `Es Mīlu Tevi` lieto tik bieži un dažreiz pat neapzinoties. Esmu tos tik daudzas reizes dzirdējusi, ka brīžiem liekas, ka otrs cilvēks tos nemaz neuztver nopietni un saka tikai tāpēc, lai savaldzinātu to cilvēku, lai liktu justies labi, lai tu domātu, ka viņam tu esi viss un, ka tev pret viņu jājūt tas pats. Bet es tā negribu, negribu teikt, ka tieši viņš man ir viss, jo es vispār pati nesaprotu, kas manā dzīvē ar kuru notiek, NESAPROTU. Bet es cenšos to panākt, panākt, lai sāk rasties kaut kāda skaidrība, bet man liekas, ka tas neizdosies. Jauni šķēršļi, neapgāžami. 


Man prieks, ka ģimenes problēmas ir aizgājušas un tagad katru vakaru mājās ir miers. Vairs nav jāklausās pārmetumi, esmu salīgusi ar māsu, viss ir čiki briki. ^^


Pavasaris .. kaut tas atnāktu ātrāk. :)
Tas arī viss šim brīdim. 
Xoxo, Mincis. :]

0 komplimenti: