BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

trešdiena, 2011. gada 19. janvāris

Kas ta man!

Labrīt, labdien vai sveiki un čau!
Es taču teicu, ka aizmirsīšu par tādu lietu kā blogeris, bet es atcerējos, jo atcerējos par kettovas blogu, kur bija youtube atskaņotājs .. tagad es varu sēdēt un priecāties, jo ar viņas palīdzību arī manā blogā viņš tagad būs un atskaņos dziesmas, kuras, var teikt, klausos diendienā! Asum. :)
No šīs nedēļas trīs dienas esmu pavadījusi mājās slimojot, bet rīt viss ieiet atpakaļ vecajās sliedēs un es dodos uz skolu. Kas var būt vēl labāks - rīt ir ceturtdiena un tad jau piektdiena ..
Pēdējās dienās man prieks ir vairāk nekā es varu vēlēties, tas viss pateicoties apkārt esošajiem cilvēkiem, kas mani iedvesmo un liek man priecāties pat tad, ja tu zini, ka citās jomās tev viss ir vienkārši paka*ā. (atvainojos)
Marta beigās konkurss Rīgā! And what about that? Nothin! Slimoju, neesmu pat dziesmu sameklējusi ko konkursā dziedāt, sliņķe. Un vispār, man šī konkursa žūrija ļoti biedē - ziniet, es pat aizmirsu vārdus uz šo mirkli, taču atceros, ka tur bija minēts Račs un Kerēvica, bet tas jau nav viss, vēl entie Latvijas monstri.
Man gribās paņemt vēl un vēl brīvdienas, bet apzinos, ka skolu bastot nevar, it īpaši tagad, kad vasarā mani sagaidi eksāmeni, jāmācās, jāmācās un vēlreiz jāmācās. Būtu dīvaini, ja es jau tagad sūtītu izlaidumam kleitu - tā mana māte teica, jo viņa sāk šaubīties, ka pabeigšu devīto klasi, bet nesaprotu, kāpēc tāds satraukums? Viss čillā! Es viņu nobeigšu un mēģināšu tikt uz Rīgu, lai arī ko mani vecāki teiktu, es gribu, un man vienalga, māsa arī mani atbalsta un tikai vēl to labāko. PRIEKS! :)


Tas arī šodien viss, veiksmīgu jums dienu.
Xoxo, mincis!

0 komplimenti: