BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

piektdiena, 2011. gada 6. maijs

Atgriežos.

Lasu savu pēdējo ziņu, kas šeit ievadīta tika pirmdienā, septītajā martā. Sen, vai ne? Bet acīm redzot, nav laika kaut ko te darīt, rakstīt ..
Viss dažreiz sagriežas pārāk ātri, traki un negaidīti. Tu kaut ko vēlies, tas nepiepildās, tu redzi, ka kādam citam iet labāk, mēģini no tā iegūt kādu prieku un priecājies par citu veiksmēm. Bet vai kādreiz man pašai arī veiksies? Izskatās, ka tā līdz šim bijis tikai vienu reizi. Es tik daudz ko vēlos, tas nav nekas milzīgs, nekas tāds, kas rēķināms lielās naudas summās, tūkstošos. Loģiski tagad būtu domāt tikai par mācībām, bet diemžēl, es nevaru savam prātam pavēlēt darīt to, ko es vēlos, viņš visu vienmēr dara pa savam, liek brīžiem ciest, liek brīžiem lēkāt no prieka, bet brīžiem ir neitrāls, izliekas, ka nekas nenotiek. Zinu, ka visa dzīve vēl priekšā, bet ja vēlos mazumiņu laimes tagad, kāpēc es to nevaru iegūt? Laimes devēju apkārt tik daudz, bet savā prātā tiem saku ''Ejat ieskrieties, man nav jums laiks!'' Kāpēc? Jo esmu sadomājusies, man nevajag visus pārējos, pēc manām domām, niecīgos laimes devējus. Vajag man tādu, no kura reibst galva ieraugot, tādu, kura sejā redzu prieku pat tad, ja tas nesēž viņā iekšā, tādu, kurš saprot manas vēlmes paskatoties uz mani vien, tādu, no kura es nekad nebeigšu reibt un tādu, kurš man nekad neapniks. Tas tiešām ir neizmērojami daudz, es par daudz prasu un vēlos? Es šaubos! Varbūt sēdēt gaidīt debess brīnumus? Es atkal šaubos .. Taču neko nekad nevar zināt, diemžēl.
Bojāju savu garastāvokli sīkumu dēļ, bet šeit atkal iejaucas prāts un saka, ka sīkumi tie nav. Kad tu reiz liksies mierā?
Vismaz labi, ka emocijas var izlikt dejās un dziedāšanā. Un ja godīgi .. tās palīdz deju un dziedājumu pilnveidot un ļauj atraisīties. Protams, tas ir labi, bet mūžīgi kā piepildīts maiss ar bēdām staigāt un mest visu laukā, es nevaru. Aizvien biežāk redzu aiskartas sirdis, tādas, kuras nesā sevī bēdas. Tāds laiks? Tāds mēness? Tāda nedēļa?
Šovakar es nekur nedošos, neko spešal es nedarīšu, taisīšu tējas un skatīšos filmas. Jā, par mīlestību n stuff, bet patīk, ko lai dara?

0 komplimenti: